Spöa skiten ur den

Åt just världens godaste middag; madelhavsköttfärspizza med beasås. Såå gott!
Dock skulle jag ha klarat mig med bara en bit och inte 1 och 1/4. All sås blandat med den otroligt mättande pizzan gör mig helt illamående. Känner en klump av fett och kolhydrater guppa runt i min mage.
Så fort jag smält maten tillräckligt för att inte få håll om jag gör något ska jag ut och träna, och spöa skiten ur min kropp! Ska bli så himla skönt.
Som jag brukar säga, halvt på skoj, då jag tränar tillsammans med nån "Den som sist spyr förlorar".
Har man mycket slaggprodukter i kroppen och blir väldigt trött i musklerna vill kroppen göra sig av med ovälkomna ämnen. Och detta ofta genom att spy upp dem (om någon sett "I used to be fat" finns där utmärkta exempel). Själv har jag aldrig lyckats träna så hårt, men att bli illamående av träningen är inte helt ovanligt.
Då illamåendet gått över är det dock en otoligt skön känsla. Att man lyckades pressa sig så mycket.
Jag återkommer senare med hur jag tränade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0