Skäms på mig!

Först startar jag en blogg för att motivera mig själv (och andra!) och sen slutar jag helt skriva, slutar träna, vräker i mig onyttigheter och går upp 5 kg på bara någon månad.

Det hela startade med att jag blev sjuk. I ungefär en månad hade jag en mix av lunginflamation, bihåleinflammation och vanlig förkylning.
Och sen startade skolan. Och jag har haft fullt upp med livsviktiga tentor. Okej, inte livsviktiga, men nära inpå.

Nu ska jag ut och resa om 3 veckor. Till ett sommarparadis. Där jag kommer leva i bikini. Dags att komma i form igen! Jag blir så himla deppig då jag inte tränar dessutom. Jag äter mer godig, blir latare, äter mer och så vidare. Det är en nedåtspiral utan slut.

Så nu ska jag försöka skärpa mig! Kanske blir det till och med en liten träningsrunda innan jag lägger mig. Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0