Träning - övningar

Jag tänkte visa en av mina favoritmultiövningar. Men efter att jag tagit ca. 15 bilder insåg jag att det kommer bli komplicerat även fast jag har bilder.
Lyckades i alla fall få ihop en bild på min himmel-och-hav övning (himmel-och-groda övning).
'
I vanliga "himmel-och-hav" böjer man sig bara så långt ner att man snuddar marken. Jag sätter mig ner som den äkta grodan jag är. Då blir det en längre väg att hoppa uppåt.
Sen hoppar man uppåt allt man kan och sträcker armarna mot skyn. Jag gör 10- 20 st på raken, men då gäller det att ha fart på. Så fort man snuddat marken med händerna ska man hoppa upp, och så fort man snuddat marken med föterna ska man ner i "grodan". Alla övningar blir så tunga som man gör dem.
Och JA, jag har en träningsbh på mig, men den är gul så den försvann tydligen ur bild då det var så starkt solljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0